piatok 2. novembra 2012

Peter Krištofovič


Peter KRIŠTOFOVIČ má 40 rokov a je absolvent Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Založil najväčšiu slovenskú poradenskú spoločnosť Salve Group,ltd. ktorá expandovala na Ukrajinu, do Čiech, Rumunska. Stojí na čele spoločností, ktoré dosiahli v roku 2006 obrat 1mld Sk. Založil školiacu spoločnosť Allschola, s.r.o a nadáciu Salve. taktiež je investorom a generálnym riaditeľom spoločnosti Avita International ktorá spolupracuje s najväčším americkým farmaceutickým gigantom Vita-techom. V roku 2009 získal titul  finalista súťaže Mladý inovatívny podnikateľ 2009ktorý mu udelila spoločnosť Junior Chamber International – Slovakia v spolupráci so Združením podnikateľov Slovenska. Na Ukrajine patrí na rebríček TOP 100 manažérov, v Rumunsku bol ocenený titulom Najlepšia firma roka 2008 vo svojom obore.

Peter patrí k špičkovým školiteľom a motivátorom, jeho školení sa zúčastnili tisícky ľudí, ktorí majú záujem na sebe stále pracovať a rozvíjať sa. Peter je  veľkým obdivovateľom myšlienok Tomáša Baťu. Je autorom publikácie „Moja kniha cieľov“ a  Zmeňme Seba, Zmeníme Slovensko.

Mal som tu česť stretnúť sa s pánom Krištofovičom osobne, a až vtedy som zistil prečo je taký úspešný. Jeho rozprávanie a vystupovanie ma nabilo neuveriteľnou energiou a silou niečo konať. Preto odporúčam firmu ktorej je on sám investor Avita International, lebo vďaka nej som sa mohol stretnúť s takýmto človekom.




Pozrite si aj video z jeho motivačného seminára Power day - úspech si ty! Video nájdete v tomto odkaze: Peter Krištofovič - Power day - úspech si ty!

1 komentár:

  1. „Benjamin Briel Lee bol za každých okolností veľmi profesionálny a neustále ma informoval o všetkom, čo sa deje. Keby som mal nejaké otázky, bol vždy pripravený odpovedať. Bol to môj prvý nákup domov, o procese pôžičky som toho veľa nevedel, veľmi ľahko pochopil veci, o ktorých som mal otázky. Veľmi sa mi páčilo pracovať s ním. “
    Je to úverový referent pracujúci so skupinou investorov, ktorí sú ochotní financovať akýkoľvek projekt alebo vám požičiavajú akúkoľvek sumu s veľmi nízkym úrokom. Kontakt Benjamin Briel Lee E-Mail: Lfdsloans@outlook.com Whats-App Number: + 1-989 -394 - 3740.

    OdpovedaťOdstrániť